又到星期5啦~
又係返小時既日子lu~
Maths功課竟然錯左27題
!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?
點解會感架?
其實係因為開方之後
仲寫左個附號落去...>.<
Miss Ip名言:
數學裡面冇吾抵...只有抵死.
----------------------------------------
我好想再去Outward Bound呀!!!
因為實在太好玩啦
而且上次去完有D遺憾...
但係阿媽一口就拒絕左...
話我去過...又要3千幾蚊...
真係成個人down哂
哇嗚~!
----------------------------------------
Rachel BB...
吾洗同我say sorry喎
我點會嬲你丫~
都吾會捨嬲你啦!
你禁可愛~!
U
---------------------------------------
期待明天的你
|