幾日冇寫blog lu~
星期四五都o係屋企做宅女...
睇終極一家~
ok好睇
今日晏晝去左同阿婆飲茶
最未食左可愛既魚魚芒果布甸
^u^~Oishi =P
之後就返教會
帶左D雞翼去
因為今日輪到我同加妍帶野食
加妍帶左咖喱魚蛋
牧師講道...
勁多爛gag ==
仲多過"無聊爛gag王"
O哂囉!
詩雅帶左個fd返去
叫Michelle ==
主日學...
又係保羅...
勁畫公仔 ><
今日完全冇男仔返
完左之後...
同嘉雯佢地傾計
哈哈哈哈哈哈...
開心~
返到屋企...
健恩生月...D家人尼哂~
阿朗仲帶埋一個岩岩去佢家住既女仔尼 ==
叫珊珊 ==
食蛋糕之後
我地幾表兄弟姐妹同埋佢一齊玩大富翁
跟住食飯...
我而家lay理左o係爸媽房打blog
陣間同佢地玩波子企
係感先...88
------------------------------------------------------------
我要忘記阿根廷
|