~好一個星期一~
今日同家姐D FD同Carol & 虎's 弟弟
去左Mega Box...
虎弟個樣超可愛...
佢同DupDup差5多高
其實佢同我一樣大.==
我地開頭o係德福M記度食晏...
又一個板燒雞囡飽baby~
跟住就去左Mega Box睇"我的最愛"
好好睇~!
不過最未方力申死果陣好恐怖...>w<
之後就去左溜冰~
Elain佢5識溜...
但最後都識識地...
溜左2個幾中..
有D倦 -^-
跟住又去左映貼...
7個人...映左上次同Sarah..Human..同朱jam個部
超開心
----------------------------------------------------------------------

|