~公眾假期的第一天~
今日去左KCP間Neway唱K ><
由12:30唱到3:00~
唱左好多歌呀!
好似"分手要狠""我的最愛""再見不是朋友"之類...
當然5少得可愛既棒棒堂啦~
但係果度得"夢想號"同"愛情學測"
所以淨係唱左"愛情學測"
"我應該是壞還是乖 妳喜歡彩色或黑白
妳的笑代表拒絕 還是等待 答案我解不開..."
超好聽~
食左個黑椒汁雞扒飯~oishi!
唱完食完去左2%買左1件靚靚褸~
跟住去左打鼓果度練鼓...
已經練到滾瓜爛熟lu~
同阿魚夾左首"真的愛你"
返到屋企冇野做o係度跳繩...
終於跳倒連續雙飛lu~Yo*
聽日見5倒澤康...
5開心
---------------------------------------------------------

|