岩岩上完打鼓班~
開5開心呀?
開心~!
晏晝學左琴...
ok啦...==
今晚阿爸阿媽去1個fd既婆婆既funeral
Funeral=葬禮
今日朱仔請我食左
1包QQ糖同1包厚燒海苔~
OISHI~!
------------------------------------------------------
在我裡你就是我第一
兩日冇打野lu~
因為冇乜特別野發生...
呢排睇左好多劇...==
太陽之歌真係好好睇!
星期5就係校際lu
好緊張.>.<
比阿媽狂逼綀琴...
佢話如果有80分彧以上
就買Lollipop新版俾我...
今日派左英文Dictation 啦~
Unseen個次得80...
WRR P.10-13就100
而家有3個機會lu~
Yo~Check this out