今日係星期六...
朝頭早返學
做Maths國際評估
OK簡單~
Prefect組玩左個好無聊既Game
無聊絕頂
2點去Poly睇眼
又係同上次一樣
跟住反教會...
今次冇主日學
玩左個"以琳堂知多少?"
50題我地o個組錯左3題咋~
棒棒~!
今晚冇人尼我屋企...
Happy!!!
超憎阿爸阿媽!
今日係清明節
~LoVeLy 公假~
訓11點幾先起身
做小時......
都5知做黎做乜!
去左大婆牛肉麵食lunch
食左冬菇雞翼米線
超好味囉~救命!
跟住去小時...
見5倒琛琛
Maths錯左6題
做左兩日半功課
YO*~
英文今日有10個人~超多!
April第一堂Compo:
What are people thinking?
OK易作
今日阿媽煮飯
又係o個D野...
聽日禮拜六lu~GO!
今日又返學
最未o個三堂竟然係.......
Music,PTH同RK!?
悶死左 ==
返到屋企...
冇做功課,因為聽日放假
睇左2齣棒棒堂
Hohoho
跟住去左打羽毛球
開頭做左D好悶既步法
係咁做係咁做 係咁做
噢~我死啦!!
之後打多球
我殺波勁左呀~!Hohoho!
最未打比賽...
Phoebe同莫詩穎打先
好慘呀~莫詩穎輸左
不過好采我幫佢報仇
贏左佢! Yo*
打o個陣我驚到係咁震~~~~~~
跟住同莫詩穎打
輸左.預左架啦!
那一刻 我聽到你心裡的聲音