今日係復課的笫一日
亦都係我地學校既Sport Day
冇獎...殘念T^T
一直落毛毛雨...
跑100M初賽果陣...
跑第四咋...
竟然入倒複賽!
What's go'in on!?
但係複賽跑未二(第七) haha
好采5係第未~好賊啊><
擲壘球...唉~
兩次都有旗仔...
但就係5夠人地遠...
下半場我地開始帶啦啦隊
嗌到甩肺
不過都冇白費D心機
拎左個啦啦隊獎返尼
閉幕禮果陣
勁同Idow、Rachel Tang、Avril、Melody同jill玩
~^^
返到屋企食左2個細甜筒
Sh~~!5好話比人聽呀!
--------------------------------------------------------------
原來忘記阿根廷係一件咁困難既事 |