今日上堂都ok,只不過係有d一直都存在ge問題, 例如Econ又係咁悶,中文同Bio堂個miss又係咁乞人憎, Maths ge 雙堂又係咁難捱............ 不過Day 1 最開心ge堂都係Phys堂!隻duck好好玩! 我同ling ling在細mo旁邊唱同一首歌, 不過好似二重唱咁一個唱開頭,一個唱副歌,重要係同時咁唱! 好亂,搞到我係咁笑,唔記得歌詞! 之後放學同ling ling一齊去左冒險樂園玩,之後就返屋企啦!