今日係好沉痛ge一日! 我要在呢度,為我炒左ge兩科默哀30秒! 好!咁而家我就開始講咁沉痛ge一日, 今日派左P.T.H、geog、Sosc、Eng Oral、Eng writting、Eng G.E、 咁在咁多科入面,我炒左geog同Eng G.E! 點解?點解呀?點解我geog都炒得ga? 點解呢d咁不幸ge事要發生在我身上? 死梗啦!點讀文科呀?唔通係天意要我讀返理科? 救命呀!天呀!你想我點呀?清楚d講我聽得唔得?