今日考西史,好彩果條20分ge我有溫! 我寫得哂d答案呀!好開心呀! 之後考listening, 死左! 個下款有個字我寫錯左,之後呀曾仕興話係得ge, 之後我問佢隻字點寸, 佢講完之後我就同佢講:我連個字都寸錯wo~ 之後佢個樣就變到→ 講埋琴日,琴日考Chem同I.T, Chem就好想死! I.T果陣呀sir入左黎講左d野! 搞到我同Mo都好似唔知點咁! Dear my : 重有一日,加油!努力!