今日Miss Mok病左,不過都有返, 之後我本來要出黎講英文報紙, 之後佢又唔比人講,又要去下個星期先講! 中文堂好悶呀!做果d綜合練習,無聊! 之後P.T.H堂勁嘈,得OK, 之後上History,佢講果d野我都唔明, 上英文堂派卷,死左!死得好慘! 之後Maths又發夢, 之後Sosc又係勁嘈,激到佢死死下! 之後上geog,Miss好慘呀, 出唔到聲,做手語同寫黑板, 之後又係History,都好似唔係好明,又好似明! 都唔知自己想點!唉..........