我返左黎啦!係咪好掛住我呢?哈哈! 返大陸真係好悶!上去唔係訓就食,真係.............. 最慘就係連續3日餐餐都係食魚,3個月都唔好比我見到魚呀! 重有呀!朝朝早餐都係燒賣,救命! 返到黎有勁多野要做呀! 我咩功課都未做! 淨係做左一半Maths W.S!都唔知點算!