今日上堂都無咩特別,只都過係Maths有7張W.S變態d姐!
上中文堂比果條友鬧!不過唔係鬧我!所以無理佢!
之後上Music,好醒呀!答左條A班都唔識答ge問題!
但係我在聽之前就知個答案!估唔到係咁易囉!
之後上P.E,幾好玩,同呀yan打羽毛球,
又考sit up,又考跑步!好險呀!13秒合格,我12.96 wo!嚇死!
之後lunch好奇怪地想知點解有咁多人!
連平時一定唔在度ge男仔都在學校食!
原來佢地整poster,我都未整啦!我重未抄M.B添呀!
都唔知點解佢地咁緊張做咩!
講返之前,我地去左M記buy野返去食,
在返school ge 時候,
細mo講左句好特別ge說話:點解果隻狗9咩ge.........哈哈!
細mo終於講粗口啦!哈哈!
之後放學就去左街市買野啦!
買左好多隻雞翼,唔夠錢比,好彩Maye在度,之後就坤左呀姍陪我返屋企啦!哈哈!
分類: 未分類 |