今日真係黑到無人有! Frist,我一返到門口就要等比人記名! 原因就係:無帶校褸! 之後睇完清晨廣播之後, 比Miss Mok話無做哂每日一篇!做bookreport n咁多次! 之後上R.E堂比人話嘈, 之後Maths堂比人話無帶書返屋企同抄功課! 之後P.E堂比人話做warmup唔認真! Eng堂又比人鬧! 今日發生咩事呀? 差唔多堂堂都比人鬧!放學重要去留堂! 聽老馮同老鄭講廢話,真係Oh my God!