講個好消息比大家知,就係:我地聽日就去旅行啦!
最緊要係聽日唔洗抄功課,好開心呀!
之後講返今日啦! 入hall聽果個如花小姐講野,悶死左,
之後上Music堂,好悶呀!又唱歌,
我最怕就係Music唱歌, 如果叫我出去唱咪死梗?之後教音樂史,幾好呀! 同君姐一路玩一路上堂!我鐘意Miss教呢d野呀!因為我識呀!
之後落堂果陣姍姍暈左,之後唔知佢點啦!
咁之後就上R.E,都係好悶ge一堂,呢堂佢又幫我地祈禱,
我發覺佢祈禱講野好快,下次留意下,真係好快架! 之後上中文堂,都無聽書,都係悶死! 之後上Eng堂
做d小組討論,黎Sam講野好好笑!
尤其是講英文果陣!陳國斌份gift都好好笑!
lunch屈Au sir請食飯,結果就梗係唔得啦!
之後去左富山buy飯食,我地行捷徑,
快過Mo佢地!之後上Chem堂,
第一次教咁耐書,都唔係好悶ge!
可能係想知d野掛?
之後放學嚇死,唔見左個銀包,
ling ling陪我返學校搵,
好彩搵得返,不過我無同Mo佢地講,
我忍笑忍得好辛苦,嚇死佢地,
所以我諗住聽日同佢地講返,
有上黎睇我個板ge就可以早d知,
當係支持我個板ge禮物啦!
分類: 未分類 |