今日都Ok啦!少左自閉囉!Art堂搞緊隻杯,之後Mo無啦啦走埋黎搶左去!
之後我咪搶呀曾士興果隻囉!之後佢又拎左呀Freedom果隻wo~哈哈!
之後中史堂陳國斌果組出黎Present,陳國斌講野好好笑!
講野成日重複之前果隻字!呀Sir都唔知點比分ga!比10分佢!
之後上P.T.H堂,照舊唔聽佢講野!之後發生左少少野,陳國斌好核突呀!
好慶幸當時唔係坐在佢隔離!不過++就慘d!辛苦哂你啦!
之後Eng堂個Quiz死左!10題有9題都死左!
之後聽果個佈道會,OK啦!都唔係咁悶,
之後放學就同陳媽佢地去左MMLC,點知.........唉!
早知跟MO返去先啦!無奈囉!
分類: 未分類 |