今朝起身超眼訓,因為琴晚我同ling ling講電話由11點幾講到4點幾,
本來我地話要一齊睇日出,
點知我地2個4點幾就訓左,之後6點幾ling ling先打比我話已經天光啦!
咁姐係琴晚果5個鐘係浪費左!其實都唔可以話浪費ge,
因為我同ling ling經過琴晚之後了解左對方好多,我地之間好似已經係無秘密咁!
之後9:30起身去補習,在搭車ge途中仍然係釣魚中!
因為真係好眼訓,之後返到home就同細mo講電話,之後ling ling又一齊講!
之後 唔知點解會講到琴日件事,之後細mo重嬲左我地添!
咁當然我地兩個就去哄佢啦!點知佢又唔聽我地電話,之後到佢肯聽我地電話之後就講數啦!
好無奈地,我地個Monster會無左啦!
我個會長ge名無左,ling ling個副會長ge名都無左!
好彩,我同ling ling諗到一個解決方法,不過在度暫時唔講住!
之後我grandma就在大陸返左黎,我自由ge日子又結束啦!
之後重無啦啦比人鬧左一鑊,無奈囉!
分類: 未分類 |