今日晨咁早起左身wo~目的就係要去海洋公園!
我就同lingling、細mo、呀Shan、呀爸、Maye、Yippee同一個唔知邊個一齊啦!
我地去到等佢開門啦!入到去我地就玩果個滑浪飛ship啦!
搞到成身濕哂!Oh my God~之後玩個咩魔天輪啦!搞到暈暈地!
Maye重面青口唇白!重
呀!之後我地去左玩過山車啦!
Maye佢地唔夠膽玩wo~我地就玩左2次啦!
有一次要自己sit呀!好可憐呀!
之後我地就玩海x ship啦!咁我同細mo同ling ling就sit一邊,呀爸同呀Shan就sit另一面啦!
咁我就同ling ling講話一齊叫大聲d啦!
點知前面果個自由行呀叔就話:好呀!我地三個O哂咀囉!
之後我地重玩左2次跳樓機呀!好正!
之後我地就去左玩越礦飛車啦!好驚呀!我重做左件好狗ge事!真係對唔住呀娟啦!
之後我地就去左d咩錧咩館睇嘢啦!之後就搭纜車落山啦!
我地就在呢段咁短ge時間食lunch啦!
我地就去左睇d暴暴龍啦!之後就去左睇安安同佳佳啦!
點知唔佳佳入左房訓覺wo~咁呀安安又淨係行黎行去!都唔知佢做咩!
之後我地去左睇bird啦!
又去左玩左成日玩咁多個game之中最益智ge旋轉木馬wo~
又有同呀爸玩賽車啦!之後又搭返纜車上去啦!
其間我就做左親善大使,同對面d人say hi 啦!點知同10先有1個睬我!激死我啦!
之後就諗住睇個海洋劇場啦!點知無位wo~
之後重要搭果個搭左十幾次ge電梯!去玩多次越礦飛車!
不過我無玩,之後佢地重去玩多次濕身果個,我又在度等佢地!
點知等左好耐佢地都未到,就落左去搵佢地!之後就走去搭果條電梯啦!
點知壞左,早唔壞,遲唔壞,到我地搭佢先壞,真係.........
之後就行落去啦!之後果班無良心ge人就唔理我,佢地4個就自己走左去,
淨返我一個,之後ling ling都有返d良心,過黎同我一齊,
但係果3個無良心ge都重係唔理我,之後等巴士果陣我就好嬲佢地!
之後ling ling就哄我,呀shan同呀爸都有!淨係細mo無wo~
之後我就好嬲細mo,之後去到黃大仙佢都唔理我wo~
之後Maye就幫我同細mo呢個蠢人講叫佢同我講返!之後結果係我走去同佢講嘢先!激死我啦!
之後佢問我點先唔嬲,我就比左好多個選擇佢,其實只係叫佢認同學校d男仔有關係,
同埋比返ling ling做Monster咁囉!
咁其實姐係逼佢比呀ling ling做番Monster囉!咁佢都肯啦!
好開心呀我!ling ling終於可以做返Monster啦!
分類: 未分類 |