cherrytse : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
cherry_tse0802
我ge無聊日記,
不過都記錄左我生活的點點滴滴......
重有一d好美好中三同中四的回憶.......
我 的 資 料

暱稱: cherrytse
性別: 女
國家: 香港
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
2009-05-01
2008-12-06
2008-10-27
2008-10-17
學生會
日 誌 分 類
全部 (226)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 226
留言總數: 115
今日人氣: 17
累積人氣: 4774
RSS Feed
2005 年 11 月 17 日  星期四   晴天
11.17

今日激死我啦!First,我今朝同Hugo講兩句,問下佢something之嗎!
MO就話我同佢咩姊弟戀wo~我X佢個XYZ呀!
之後返到去同MO玩整裙wo~作死佢,搞到我條裙咁高!
比d 男仔仔睇到wo~好彩無睇到姐!(d男仔)比佢地都唔睇啦!
之後Econ堂派Sosc同Econ果份卷,24分滿分我拎到19.5分,差2分就高過陳國斌啦!
激死我啦!我明明係識ga!我答唔可以佢就話我答錯wo~
明明果題係思考題黎ga嗎!點知佢話有標準答案,我都無佢咁好氣!
之後我全日都好似嬲左陳國斌咁,其實係玩下!
搞到班男仔唔夠膽過黎寸我,都係黎Sam識睇我係咪嬲,佢知我真係嬲就無玩我啦!
之後派Bio卷wo~都OK啦!50分滿分拎到40.5,最開心ge就係有好多人ge分都高過陳國斌,開心死我啦!
即使唔係我高過佢我都好開心!之後lunch同ling ling 同細mo同黎May去打波啦!
之後黎Sam又黎埋wo~搞到唔夠拍,黎Sam好衰ga!
成日搶個拍霸住,搞到我地班女仔要就佢!
之後派Phys!79分呀!好開心呀!因為高過細mo!
但係lingling竟然80wo~激死我啦!我都知我係高唔過陳國斌ga啦!
佢86,但係有人高過佢我都好開心呀!
黎Sam 94 wo~算!我下次考試一定要最少有一科高過陳國斌!
重淨返Geog未派,不過只要我geog拎到1分我都合格!
所以我I .sosc呢科一定合格!唔計呢科,我ge平均分都有65.幾,OK啦!
上左中學之後都未試過咁高分,好開心呀!
但係因為文理科都係差唔多咁ge分數,搞到我都唔知讀文科好定理科好!
之後放學就去左打波!打完就go home啦!

P.S 蚊蚊打波好高呀! 但係唔遠!
陳媽接我打果個羽毛球個post好有型呀!超好笑!
ling ling重好笑,跳起接我地個羽毛球果陣,成條裙fly起左!笑到我地個個彎低腰!


分類: 未分類
 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | ... | 226 | »