今日都幾開心,不過今朝返學之前就有d嬲囉!
我發覺逢星期二呢!陳媽一定遲到ga!好無奈囉!
今朝重要凍到死wo~
不過一返到去就有件好好笑ge事發生左!
咁呢今日就係要交P.T.H W.S ge,不過陳國斌無bring wo~
佢重同我講話佢答應左Miss Mok 10月唔欠功課!
點知佢11月1日就欠左啦!哈哈!
Econ又係悶到死ge一堂,中文又係wo~
之後Bio默書wo~我唔識,
咁棠棠就特登寫靚d比我睇啦!
點知我都係抄少左個,搞到都係要抄10次,
真係白費左蚊蚊個老公ge心機啦!
之後Maths悶到死之餘重要比benben寸wo~
好無奈囉..................
之後Phys堂突然好似明左好多添,
可能係因為玩少左,所以有聽書啦!
之後放學好無奈囉!
因為佢地話行路,平時我返屋企又唔行,
難得我今日去中心,佢地竟然行路wo~
之後重要經我屋企樓下wo~真係頂佢個x呀!
分類: 未分類 |