Today is sport day ar~~~ 好開心呀!今日本來諗住在看台度食嘢, 悶到死咁過啦!點知又唔係wo~ 又幾開心wo~因為細mo同Cathy姐叫左我地去計時, 我地同d老師一齊聊天,計下時咁! 過得幾開心呀! 不過唯一有d失望就係我地班際跑第四, 有d無奈........... 不過算啦!今日都係好開心, 因為本來我諗住我地班跑包尾ga~~~~~^^