今朝好乖咁一起身就做數, 之後去左補習,之後就勁趕咁行去WTS搭車上觀音山BBQ, 因為隻腳生左粒水泡,搞到行路勁痛, 行路慢左勁多,之後去到就食左好多野,重多過去旅行果日! 搞到返屋企之後好辛苦! 個口又痛,隻腳又痛, 好彩聽日要上P.E堂,咁就可以唔洗跑樓梯!哈哈!