今日6點幾就起左身啦!咁就返學啦!點知在樓下等左陳媽佢地5分鐘都未到(由夠鐘開始計),
之後我同毛毛就返去啦!咁返到去就落hall試啦!
之後d人黎!我地在台上面,好樣衰!
之後表演完就返上去音樂室放返好d野就又落過去聽,
之後返課室,我收到好多張聖誕卡,當然我都派左好多張!
之後就食野啦!個個都話我整果d雞翼好食呀!哈哈!
之後就交換禮物啦!原來係呀彤抽到我呀!多謝你份禮物呀!
之後到Miss果份啦!真係Oh my God!
份禮物一d都唔啱我用,之後就影班相,真係.....
要除冷衫wo~佢無野呀?A,B班就要除,C,D,E班就唔洗除,
搞到我地比E班d人笑!好嬲囉!
之後落到去個個都黑口黑面!
之後放學我地就去左何里活睇哈利波特啦!
點知條龍勁長,又full哂,
之後就同小堅堅、棠棠、64、姍、排骨、ling ling一齊去左九龍城睇,
50蚊呀!大出血呀!
睇完我同ling ling就去左擰蛋,咁多個都要,
淨係得一個唔鐘意,就係擰到果個!
救命呀!今日好黑呀!之後我就同ling ling返屋企啦!
聽日返大陸呀!肯定悶足一個星期呀!
分類: 未分類 |