今日晨咁早起身去睇海豚,8:30開車去坐船,
在車上面我同ling ling同shan玩大混戰,
咁當然我同ling ling係贏梗ga啦!
之後上左船,大mo就暈船浪,之後細mo又暈埋,
呢兩條毛/巫真係失敗,暈船浪就咪黎啦!
之後我地睇得好開心,有好多海豚,
其中一條好細條ge海豚BB係黑色ga!好得意!
之後我地落船果陣同果兩條毛/巫,
唱左句歌:搭車又搭船,好暈呀!快食保濟X!
好似幫人賣緊廣告咁!哈哈!
之後我地去M記食完野就go左MK買present,
後我就go home啦!
之後重收到兩份Christmas present呀!多謝呀哥同家姐!
分類: 未分類 |