Happy New Year! 新ge一年我祝有男/女朋友ge就長長久久,唔好咁快散,無ge就快d搵返個啦!
由2005年到2006年的幾分鐘之間,我係同MO、ling ling同細mo一齊過! 好開心呀!除左一齊過果幾個之外,我地第一個就係打比陳媽! 陳媽,我諗我地係第一個同你講Happy New Year ge fd啦! 之後傾左陣電話就訓教啦!之後起身就同細佬去睇四眼雞丁! 好好笑!隻野好慘,成日比人蝦!又成日撞板! 之後我又去左我最鐘意ge舖頭!就係冒險樂園啦! 之後就去左食野!之後就行左陣街!買左條波褲! 之後就行多陣街就返屋企啦!
分類: 未分類 |