大家好!我宜家去咗澳洲working holiday緊
突然之間唔知點解又會諗起qooza呢個咁邪惡既野XD
其實都幾開心,每次睇返都會勾起啲回憶...
點都好啦,我都唔會諗到我會黎澳洲,雖然真係好誤打誤撞既情況下過黎
但都好好,因為搵到份好工,係呢到又唔會悶啦
有人一齊癲,日日都過得好hea好開心(雖然宜家病緊,個鼻塞到痴線)
最好開心真係搵到一份好好人既工,遇到好老闆
有時我都會係到諗,我上一世應該都有做過啲好事
其實返工,最重要真係老闆賞唔賞識你,就算做得再好
老闆見唔到都冇用,所以好感恩我係呢到既一切
學到野既同時又做得開心
所以令我知道:
有時候你幫咗人,你唔會知幾時人哋會幫返,所以幾時都要懷著樂於助人既心(好似有啲老土XD)
千萬不要忘記初心,盡量的話,要學多啲書本上冇既野,睇多啲,親身感受多啲
同埋我會繼續我工作既宗旨:少說話,多做事
好啦,今次打到呢到,下次唔知會幾時再玩過qooza
更加期待我下次將會做緊啲咩野...
|