2009 年 8 月 8 日  星期六   晴天


2009-08-08 分類: 未分類

11點去補習|
好悶好悶=333=
補完同mami去銀座
開番以前埋左個耳洞
可能系第2次釘,痛到我眼水都流
我吾會再比佢發炎咖喇
then番婆婆屋企\
嗌kfc番尼食好味

算啦
你吾好再諗chung某啦羅7卓

發表時間:2009-08-08 08:08 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]