2009 年 8 月 8 日 星期六  |
| 2009-08-08 |
分類: 未分類 |
11點去補習|
好悶好悶=333=
補完同mami去銀座
開番以前埋左個耳洞
可能系第2次釘,痛到我眼水都流
我吾會再比佢發炎咖喇
then番婆婆屋企\
嗌kfc番尼食 好味
算啦
你吾好再諗chung某啦羅7卓
|
| 發表時間:2009-08-08 08:08 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | ... | 243 | »
|