2009 年 8 月 7 日  星期五   晴天


2009-08-07 分類: 未分類

我今日真系好pk
原先諗住去練跑
之後梁kit話吾練 我又打吾到比maling
於是我就諗住吾練
之後比1個布廸尹提醒左我今日有得練欄
於是即刻換3落屯門a___a
之後maling打尼話確定佢會尼
甘我先放心晒 thx you god
then呂祥光等埋maling放學先1齊過去>,<
練跑都冇乜野;3 不果我又撞到左 fk u
maling好好人呀
跑反覆搞到我想暈低a___a
then姚x峄戈d人尼左
冇啦啦叫maling靚女(甘maling又真系令^^)
又叫我跳高姐姐 佢1定認錯人
之後葉sir超型甘閙走左佢地
真系超勁超型]= 不果好驚佢地搵我地尋仇
之後沖落元朗練水
我覺得自己好臭
游完back home>,<


i miss you guy
你猜不透 我要什麼

發表時間:2009-08-07 09:02 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]