hehe∼今日遲左起身∼=,=
煒煒sor呀∼@口@
希望聽日唔會la^^
跟住返去靈修∼有寫呀今次∼^^
跟住bro∼做lab@@
要今日之內交∼=,=攪到好忙∼
成日係咁做做做∼
跟住math∼好好玩∼^^
eng∼好無奈∼=,=
but 算la∼
lunch∼又係到做做做∼
周會∼好攪笑∼一個故事可以有咁多方式去表達∼勁∼@@
跟住去左練波∼練到死人∼=,=
好累呀∼@口@
跟住沖返屋企∼因為有人黎+下+下∼^^
一返到去沖涼∼汁屋∼=,=
汁得好快∼@@
跟住佢地就開始黎la^^
整好d野食∼就成班係到 十 十 下∼=,=
哈哈∼好味∼好似食左好少野∼but好飽∼^^
跟住係到玩∼^^hehe∼又知左d野∼@@
呀呀呀∼唔好迫我la∼攪到我好想對人有feel 咁∼算la∼唔會鍾意人的∼@@
跟住就走lu^^
我又汁吓野∼跟住訓lu∼因為聽日要math 班∼^^+油∼@@
bibi∼
|