今日起身~好累呀~=.=
因為琴晚玩到點幾先返屋企~
then返去~好早呀~9點幾返到~
返到去~坐吓咁~一路聽就一路訓~=.=好唔得呀我~
then返埋hh~
就落左去踢波~
ok好玩la~好累呀~
返屋企~玩電腦=.=
唉~d功課都唔知點先~溫書~死得人la~
唉~
聽日[家姐]結婚去睇~超早起身~=.=
唔知點解le幾日唔想做野咁~好起去做運動炸~@口@
唔知點解~le個聖誕~過到唔知點咁~
琴晚又傾開d青少年問題~=.=
唔知呀~@!@
唉bibi~