hehe~今日起身~
都差唔多10點@@
就落左去搵煒~點知囧R涼~=.=等吓等吓~遲到~==
去到~搭車去沙田~
去到就buy飛先~睇哈你波特~
再去食早嚇
之後去睇lu~都ok嫁~
but後未有少少悶~
妙麗好令女呀~^^
hehe~ 我鍾意ge人有咁令就好了^^
之後同左lonok去buy 書包~
hehe~我都睇岩左個~sobuy左~我的第一個bgw^^
都ok 令ge~又實用~
then返屋企lu~之後同左煒去左睇3~
睇唔岩~
就返屋企~then去左打波~
之後我就去左食飯~hehe~好味~
then返屋企~睇電視~哈哈~
聽日有教好訓了~
but唔知點解訓訓吓∼一到左7點幾就醒左∼=.=
唉∼聽日先算la∼^^bibi∼
|