@@唔記得打日記∼=3=
太累了∼so琴晚冇打日記∼><
今日打返∼^^
一早起身∼好凍呀∼@@
洗面∼d水凍到∼=3=
唔制呀∼><
我以前唔驚凍嫁∼><
而家∼唉∼冇做運動 ge後果∼大家唔好學我∼><
跟住去搵煒煒∼返到去∼食野∼好好味呀^^
跟住當直∼黎黎去去都係果d∼
好悶∼=3=
fish係咁估∼^^哈哈∼
kiko又係咁估∼好笨呀∼fisi一估就中∼哈哈∼
跟住∼上math∼好嘈∼=3=
lunch∼好難食呀∼@口@
去左打波∼^^好鍾意打波呀^^
跟住mus∼唱到唔知點咁∼><
希望大家比心機la^^∼
上堂∼嘈左呀∼@@
自己都係∼=3=
我會比心機上堂嫁∼@口@
放學∼又打波∼^^
跟住返屋企∼沖涼∼打機∼
訓教∼=3=
bibi∼
|