今日∼
又一早起身∼
返到去∼le排唔多想靈修∼><
要比心機呀∼@口@
跟住上堂∼math∼chi∼都好嘈呀∼><
大家唔好咁la∼
跟住聖經∼^^
正∼
地理∼=3=冇野講∼
冇lala又走火警∼悶∼=3=
又上返去∼eng∼冇野好做眼訓∼=3=
lunch∼冇野好做∼
都唔記得做左d咩∼=3=
hst∼比人收野∼><sor呀fish∼><
最後唔知咩堂∼
好悶∼=3=
放學去左打波∼好好玩∼^^
好熱∼=3=
跟住林住等煒煒∼點知等唔到∼走左∼同左mickey∼楊芬芬∼楊芳芳一齊走∼
去到大元∼都係搭車走∼太累了∼=3=
返到黎屋企∼沖涼∼
打機∼食飯∼做功課∼^^好乖∼
跟住訓教∼=3=
bibi∼
|