好多日都唔記得左打日記呀∼><
今日打返^^
今日起身∼返教會∼
遲左少少∼@口@
返到去∼冇lala比人叫左去坐女仔果邊∼=3=
原來有意思的∼@@
跟住冇返hh∼
去左食野∼=3=
跟住打左陣波∼就去左學鼓∼
好難打呀∼@口@
仲話打到首歌∼打好左d正常野先la∼唉∼
跟住又去左打波∼走∼食野∼
行行吓∼好冇引∼一個人走左∼返屋企∼打機∼食飯∼功課∼
訓教∼bibi∼^^