今日返到去∼靈修^^
but冇寫低∼=3=
有少少後悔∼><
今日靈修講到∼要對神有信心∼
but我成日都冇∼=3=
要好好學習呀我∼><
跟住上堂∼
math∼唔明佢講咩∼=.=
點算呀∼而家都咁∼考試點∼@@
要比心機呀∼@口@
之後chi∼
又欠功課∼=,=
欠左好多la∼@@
聖經∼^^好鍾意上le堂∼^^
去左睇書∼都ok la
上返黎∼geo∼悶悶地咁∼
maybe∼調左位∼so少左出聲∼
好事黎ge∼^^
成日係到對住個天∼
又令到我林返起小學果時∼坐個位∼對住個海∼又見到海賓公園∼^^正∼
算la而家都冇可能了∼><
上eng∼好無聊∼冇聽佢講書∼
hst∼睇電影∼睇完先死∼要作文∼=.=
ok la∼幾好睇ge∼
最後果堂先抵死∼
比miss玩∼好憎miss lo∼成日拎人黎玩∼
佢有冇林過人嫁∼
成日上堂都冇心機∼
死la∼聽日仲要test∼
唉∼唔打了∼bibi∼
|