hehe~今日冇lala又打返日記lu^^
唔知打咩好^^
今日一起身∼就返去練波∼練練練∼=.=
好肚餓∼@口@
1點放人∼去左buy野食∼^^
then 新teen地∼ok la∼
打波∼hehe∼打藍球^^
去左校枚室∼唔知做咩∼=.=6點到返屋企∼
行返去∼同煒煒搵吓野食∼搵搵吓去左食腸粉∼
then返屋企∼
返到去∼冇野好做∼又冇做過功課∼死得la∼咁多功課∼要加油呀∼@@
聽日就打學界lu∼要加油呀^^
你呀∼唔好病∼多d休息呀∼^^
bbii∼