hehe~今日又打返日記lu~^^
今日起身~講唔到野~=.=
病到傻傻吓~@@
返到去~讀經^^
then上堂~
bio~比呀sir玩死~=.=
hehe~過多幾個week就有得[湯]老鼠lu^^
小息搵 shan傾計~hehe~
math~冇野做~講d野都ok易明~
小息~比mickey玩~=.=衰mickey~^^
eng~喀死我~=,=差少少唔past~@@
ok la~
lunch~miss都同我講~喀死佢~改第一頁冇個岩~=.=
then去左聽試前溫習班~
周會~講英文~ok好笑la~but我訓左=.=
放學~一個返屋企~><
返到去又出返黎~
等左陣~冇等~自己去~幾驚遲到~案@
點知等左好內佢地先到~=,.=
哈哈~今日練得好好呀^^
好玩~味^聽日就比賽了~@@
要加油~win埋佢呀~@@
病到唔知點咁 ~=.=講唔到野~><
一個人返黎~著到怪怪地咁~
上身排球3~下身901~怪~=.=
返到去~冇野做~hehe~同shan傾左陣~
林住聽日去buy ipod~^^
shan~比心機呀~學好d鼓呀^^
bibi~
|