今日起身~暖返d la終於~
then返學~返到去~食野~當直~
上堂~
bio~哈哈湯老鼠呀~
好好玩呀~原來d 女仔係咁...........
冇野好講~=.=
math~test~都幾易吓ge~
eng~悶~=3=對住條虫上堂~好快過左~
lunch~同老師打波~
哈哈~原來d 老師都識得打波ge~
周會~性教育~講拍拖~
=.=咁岩琴日又有人為左le d野黎死~
唉~睇埋果兩個講員講之後~都唔知點咁~=3=
最衰就係仲有人笑得出~@口@
放左~去睇波~羅的海^老師對學生~首先係打女仔~老師win左~
再打男仔~
男仔win左~
嘩嘩嘩~到我地打la~
黃對綠呀~hehe~第一局lose左~=3=
but第2~3局打得幾好^^hehe~開波都算開得幾好~^^
黃社win左呀 ^^
then去睇紅對紫~打得好勁~@3@
最後紅win左~
then同煒去左食dinner~
好飽~but好貴~=3=
返屋企~沖涼~打機~
訓教~=3=
聽日就係音樂比賽la~要加油呀~!!!
bibi~
|