le兩日∼都係7點到起身∼兩日一起身都係叫到呀哥∼=.=
等佢\用先個次所∼=.=
所以兩日都做左主角∼煒煒sorry呀∼>∼<
跟住就行行行行行∼∼∼∼返去當直∼(成日都冇當過)
返到去∼第一堂上bio∼∼∼呀sir好得意呀∼^^
上佢\堂好正呀∼
之後math∼∼∼都好正∼
跟住英文∼=.=唔洗多講∼
之後∼去hall聽野∼超無聊∼@﹏\@
上返課堂∼又做問卷調查∼好悶∼=.=
同南南∼樂樂∼寫左hip hop∼
唔知玩唔玩好∼@﹏\@
跟住去左飲茶∼^^
有7個∼哈哈
好好笑呀食果時∼
跟住又返去學校練波∼
練到傻左∼@口@”
好累呀∼!!!!
跟住又返屋企∼
冇野好做∼又係咁就一日∼=.=
bibi∼
|