| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 9 月 12 日 星期一  |
| 唔知點解∼=.= |
分類: 未分類 |
今日早左5min起身∼∼∼∼
一起身就好精神∼@@
跟住就做d正常ge野la∼∼∼
跟住就落樓∼∼∼∼
同煒煒返學∼∼∼∼
好熱∼@口@行返去∼
返到去就上得樓∼but咁岩見到alan∼
就一齊上去∼
上到去∼∼
冇lala勁想訓∼=﹏=
堂堂都 0 曬口∼∼
上咩堂都想訓∼
之後lunch∼∼∼去左聽陳sir講野∼∼
講得勁感動∼but我都係唔參加∼
sorry呀陳sir∼><
跟住上返去上堂∼=.=
又好眼訓∼
放學∼
去左搵崔sir∼∼∼
之後就返屋企∼
打左陣機∼∼
提子問我聽日返唔返去靈修∼^^
好開心呀∼返學都有人約靈修∼^^
希望聽日唔好遲到la^^
hidi呀∼∼∼借比我呀∼><
記得借呀∼@口@
bibi∼
|
|