今日∼返到去上堂∼
都唔知上左咩堂∼
最無聊就係中文堂∼
出黎做戲∼
都唔知做左d咩∼=口=
出黎曬時間∼教書又唔知教左d咩∼
跟住都唔多記得了∼
上物理∼可能有d同學覺得佢教得好la∼
but∼我feel佢\唔多識教書lo∼
係到扮曬x默咁∼唉∼算la∼都係要上堂∼
今日有d堂好乖聽書∼
but有d堂就超嘈∼==
sorry∼聽日唔會了∼
放左學∼又打波∼
wakakakaaa
打到d波飛走曬∼個人舒服左好多∼
跟住就搵返佢\地打的的走∼
呀傑要一個人返∼><
唉∼返到屋企∼又超灰喎∼
係咁打cs∼打到出曬煙∼
唉∼>﹏\<
又係到睇吓人地日記∼
冇野好做∼∼∼hidi on左line∼林住有野傾吓∼
唉∼∼∼佢\飲到∼∼∼∼∼
so唔左佢\休息∼∼∼∼又打機∼
哈哈∼好在10點到@佢\∼
佢\應我la^^
好開心呀∼
but我都係唔知講咩好∼><
sorry∼=-=
希望聽日會好d la^^
神呀∼好內冇搵過你了∼=.=
好想快d搵吓你∼^^
求你幫吓我地一班小羊∼∼∼
比我地一個求學ge心∼
一個追求你ge心∼
^^
好la∼打住咁多先la∼bibi∼
點解傾傾吓∼又會係咁∼
又係咁灰∼
好似冇野好講咁∼
真係好唔開心∼><
原來所有問題也出於自己
|