| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 9 月 29 日 星期四  |
| 又打返曰記∼A_A |
分類: 未分類 |
HEHE∼今日又打返日記lu∼^^
今日∼7點7先起身∼=3=
煒煒sor∼><你等左咁內∼=.=
跟住9秒9咁沖返學校∼好在冇遲到∼^^
返到去∼hst∼chi∼
chi果時∼比人訓話∼><
but講真∼我地又真係過份左d ge∼><
chm∼教左少少野就test左∼
好易嫁∼=3=
電腦∼無聊∼∼當我地小3咁∼
音樂∼選班歌∼選左〔誰曾應許〕
好好聽∼^^最後一年lu∼><
跟住pth∼=.=
雞同鴨講咁∼=.=聽唔明@口@
之後去左團契∼
今日係呀sir同同學分享∼
令到我林返起一d∼
神對我做過ge野∼
林返起∼真係好感恩∼^^
今次ge班歌∼我一定會好比心機唱嫁∼^^
大家都要∼^^!!
仲有∼=.=希望聽日識醒la∼=3=
bibi∼
|
|