今日傻左...8點鐘起身...
8點9去左打波-v-((((有3個字係唔識既商場到盪失路-w-之後要問人=口=<<<其實係因為我電話無電先搵唔到黎少佢地
盪下盪下終於搵到黎卓軒,狗狗同余俊諺= =+
打打下...左手手指工居然穿左魚旦= =((((之後超無聊..同黎少玩"拆你屋"
打下打下...10點幾...黎少居然話未食早餐- -凸
之後就散la~
好快..我就番歸lu~~
一番到屋企...見到呀哥打機= =((當然一齊打la~
打到11點半.一齊睇nba=v=((laker對nugget((((湖人對金塊-v-
之後一路睇一路食lunch....
睇完又一齊打機-v-
4點9到又要出去練琴-w-
練到5點9= =左手其餘果四隻手指練到好痛- -*
隻左手差唔多廢哂><((睇黎又要有排先好得番- -
e家好攰...就打仲咁多先-v-||
(((搞錯///同so sir打邊爐完來係AA制....仲諗仲食窮so sir-v-
|