又黎打blog lu~
今日都ok開心
中文堂調左位((坐左係......到<<唔好問係邊位
英文堂訓左成堂- -
p.e堂好正 可以打波((超凍..
番到樓下同D fds打波((不過坐左超耐-.-,凍到呀媽都唔認得-.-
好彩打左幾場,暖番D((勁爽=v=
To 某人:要比賽la~加油喔