今日朝早6點起左身
之後就睇書la..睇下睇下就睇到8點((不知時日過=w=
之後我呀哥同呀媽起身之後就出左mk睇跌打><((呀哥扭親隻腳
而另一個呀哥就番中學講書
而我呢,係10點出門,10:35同......一齊去圖書館
12點幾既時候就同.....一齊行街
一路行一路傾計
1點35既時候,呀媽催我番屋企((仲打算陪.....行多一陣
番到屋企都2點幾lo~~~
之後5點要練琴...都唔錯-------首"Sicilienne"進步左-v-.
就咁先la~下次再打=w=