|
|
2007 年 9 月 9 日 星期日  |
| 2007-09-09 |
分類: 未分類 |
好煩呀~~~
唔知課外活動玩咩好
你地有咩good idea~
雪雪就叫我陪佢玩籃球
無奈...
我對運動真係冇乜興趣
加上....
我星期二同星期四都要補習
我點陪你呢??
但你開出既條件又好吸引....
搞到我個心十五十六....
天呀~~你救救我啦~~

|
| 發表時間:2007-09-09 01:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 |
|