|
|
2007 年 9 月 21 日 星期五  |
2007-09-21  |
分類: 未分類 |
唉唉...
依家個班房比人借左黎用...(好似話到到28號)
搞到我日日都要去隔離2B個課室 =v=
成日走黎走去....
仲要偷偷摸摸...
真係好麻煩呀!!!
不過咁都好,,
起碼有得同你地玩 *.*
唔使咁悶丫^^
______________________________________________________
大感冒~大感冒~
好辛苦呀!!!!!
救命呀~ I CAN'T BEAHTED!!!
who can hlep me.........

____________________________________________________________
睇heroes
好睇好睇 ^p^
|
| 發表時間:2007-09-21 09:44 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | ... | 64 | »
|