|
|
2007 年 9 月 20 日 星期四  |
2007-09-20  |
分類: 未分類 |
今朝
張兆華果班衰人係出去排隊果陣攞左我條locker key,,,
我上到去搵餐死 *.*
佢地仲要傳黎傳去
點知咁就落係孫燁手上
佢仲要周圍問邊個叫tyc
搞到我瘀到爆.............
佢地成班人仲要一句sorry都冇
我真係好嬲!!(仲想.....添)
==========================================================
天呀!!!!!!
我今日患左重感冒 - 人-
明明今朝都仲好地地
但就黎放學果陣都狂係度打黑痴 =v=
搞到我勁想瞓覺
但遍遍最後果堂係紅姑堂
係佢堂瞓.....
想死咩!!!
結果....
番屋企瞓左15分鐘就要出去補習
唉唉.......................

===============================================
我比你地睇下我隔離屋個bb女丫 (係相簿度)
超得意
又鍾意影相 ^.^
總之就好qq啦
|
| 發表時間:2007-09-20 09:41 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | ... | 64 | »
|