|
|
2007 年 10 月 1 日 星期一  |
2007-10-01  |
分類: 未分類 |
今日瞓到11點,,
原本想早d起身做功課架,,
但係個死人鬧鐘都唔識響(定係我瞓得太好????)
搞到遲左 /口\
一路食早餐(其實都可以叫做午餐....)
一路睇零零發(又係d爛gag....)
唉~~
唔知係咪琴晚瞓既姿勢有問題,,
我今日好似瞓lai頸呀+.+
第一次嘗到呢個滋味,,
唔係咁好受....
郁一郁都痛到你死=w=
好辛苦呀~~~
點算呢?
我仲有好多功課要做tim架 T口T
聽日又要番學,
又要問書,
又要背詩,
都唔知係好定唔好
呀~~~~
我癲喇!!!!!!!!!!!!

|
| 發表時間:2007-10-01 01:46 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | ... | 64 | »
|