|
|
2007 年 9 月 30 日 星期日  |
2007-09-30  |
分類: 未分類 |
今日好好瞓,,
竟然比我瞓到12點 
琴日都唔算夜瞓丫...
好似未試過瞓得咁好啦^^
悶悶悶~~~~~~~~~
好悶呀.....
但係又唔想做功課 =w=
遍遍又有咁多!!!
仲有幅死人畫tim
都唔知點畫好.....-3-
討厭!!!!
真係好想番學呀~~~~~~~

________________________________________
見到個blog既訪客人數上升緊,,
真係開心(呵...呵....)
|
| 發表時間:2007-09-30 06:58 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | ... | 64 | »
|